Post by boygampuminti on Feb 28, 2022 23:42:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats toestaan ▞▞▞
▞▞▞ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
ga verder
Het is een heel goed spel. De visuals, de graphics zijn zo mooi. Ik hou zoveel van dit spel, zelfs het maakt me bang.
Goede verhaallijn en het checkpoint vanaf het doodspunt is niet ver ( )
Ik vind het echt leuk hoe het einde vrij veel verklaart waarom het Shino is die het spookmeisje kon zien begraven op de berg. Het is logisch dat de meesten haar niet konden zien, maar Shino wel. Trouwens, ik geef 4 sterren in plaats van 5 omdat ik denk dat het Engels beter zou kunnen, sommige zinnen kloppen soms niet
Deze game is best interessant en heeft nogal wat interessante zaken die opgelost moeten worden. De personages waren leuk om naar te kijken, en sommige momenten waren zelfs eng. De reden dat ik er geen vijf sterren aan geef, is omdat voor sommige gevallen niet echt veel nodig is, maar voor die waar je echt over moet nadenken. Ik vond het leuk om de andere routes te zien en de wending aan het einde was nogal onverwacht. Geweldig spel
Dit spel nam mijn hele hart. Ik hield van de personages en de verhalen, ik ging naar buiten en kreeg alle eindes en genoot enorm van de bonus. Eerlijk gezegd dacht ik dat het de typische verhaalspelletjes zou zijn die je hier vindt, maar het bleek eng, lastig, slim (met zijn voorbode) en gezond en hartverwarmend te zijn. Ik vind het ook geweldig dat het hele hoofdspel ook gratis is. Het was de tijd waard, en ik kan niet wachten om te zien wat jullie allemaal gaan maken!!
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ایڈونچر pvo
4 * sterren omdat ik de beoordeling van deze game (momenteel 4,9) niet wil verpesten. Maar eigenlijk vind ik het niet leuk. Muziek is saai en kan niet worden uitgeschakeld, te veel tikken dialoog, de opties kunnen dezelfde mogelijkheid hebben om naar "slecht einde" te gaan ... Draaien of niet omdraaien, misschien krijg je ook een oproep, beantwoorden of niet opnemen beide kunnen je nog steeds de foto laten zien.
Geweldig verhaal in het algemeen, maar ik zou zeggen dat het de moeite waard is om 30 advertenties te bekijken als compensatie voor het niet betalen om de extra inhoud te ontgrendelen dan het daadwerkelijk te kopen; het was echter niet zoals ik had verwacht.
Een verhaal met een eenvoudig uitgangspunt, maar het is uitstekend uitgevoerd.
Oh mijn ik hou echt van het verhaal! Het is erg interessant, maar er is één probleem, mijn verbinding is prima en ik had de app een paar keer opnieuw opgestart. En toch staat er nog steeds dat er geen advertenties zijn. Ik wil naar de bgm luisteren, degene die altijd speelt als er een trieste scène op komst is, ik vind het echt geweldig. Maar helaas kan ik het niet openen tenzij ik een advertentie bekijk, en de advertentie verschijnt gewoon niet voor deze game. Terwijl advertenties op mijn andere games prima werken
Wat een prachtig spel van het begin tot het einde van het spel. Begin met een chill en eindig met een aw-moment. Ook al kan ik het einde voorspellen, het is een leuke reis in één spel. Er is een klein probleem bekend wanneer ik het extra hoofdstuk wil lezen ((ik wil de prijs weten)) maar mezelf niet in staat kan stellen om het te doen ((ik heb mijn app-instellingen al gecontroleerd)). Ik hoop dat je er iets aan kunt doen en veel succes met het volgende vertaalspel ♥️
Bad Sex Novel ... Berkeley Forum in the Humanities · Berkshires Nights · Berlawan Dengan Syaitan ... Breaking News Mystery Series · Breaking Protocol.
Geen geluid. Verpest de ervaring.
Ik ben dol op dit spel, maar... ik krijg het geluid al een paar dagen niet aan de gang. Ik weet niet of het aan het spel ligt of aan mijn telefoon. al mijn andere apps hebben geluid :/
Why viewers still make use of to read news papers when in this ... You absolutely understand just how to bring an issue to light and also make it vital.
Een plezierige ervaring. Matig, maar het had het recept om dit beter te maken. Van de wendingen en opbouw duurde dit voor een korte VN, het was net genoeg om tevreden te zijn na het beëindigen ervan. Ik kijk er naar uit dat deze producers er meer van gaan maken.
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Авантуристичке bjsx
Het slechte Engels maakt het erg moeilijk om in het verhaal te komen
Goodreads helps you keep track of books you want to read. Start by marking “Sektens barn” as Want to Read:.
Een geweldige game met een geweldig verhaal en soundtracks! Absoluut een geweldige game voor als je geen wifi hebt en gewoon iets leuks en spookachtigs wilt om mee te spelen! Het zou een beetje leuker zijn als er meer opties waren om door te nemen en subtielere hints, omdat het moeilijk is om een antwoord te kiezen voor een deel van de context.
Het einde greep me
Echt bevredigend, ik hield echt zo veel van het spel. Het verhaal en de mysteries waren gewoon zo goed, vooral het kleine meisje en het meisje aan de telefoon. Ook de gekruide het. Als dit een seizoen 2 had, zou ik het graag zien
Geweldig en gratis compleet spel. Voltooi alle 7 mysteries en ontvang uiteindelijk een koekje. Er wordt zoveel liefde en zorg in gestopt, soms zelfs een beetje lastig. Speel het wel met geluid aan, anders mis je een deel van de ervaring. Gratz voor het maken van zo'n geweldige game-ontwikkelaars! Leuk om in de toekomst meer werk van jullie te zien
Het is geweldig om de volledige 7 geruchten te kunnen lezen met slechts één zijverhaal dat moet worden gekocht. IMO, het eerste hoofdstuk is het engste en een goed begin, maar op de een of andere manier wordt het verhaal minder eng, behalve het einde. Over het algemeen heb ik nog steeds genoten van het spel en ik kijk uit naar meer.
Er is een bug in hoofdstuk één waarin je wordt gevraagd verder te gaan door een advertentie te bekijken. Er wordt geen advertentie weergegeven en u gaat naar het titelscherm en u kunt niet verder gaan met de verhaallijn. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd om te zien of dat het zou oplossen, maar dat gebeurde niet. Los dit op, want het spel lijkt erg leuk!
calibre Gebruikershandleiding
Lexicon van de verhaalkunst - DBNL
De drie TMG - Ivo Blom & Connie Veugen | 7 auteurs hebben het ... De adventure game – niet analoog aan het avonturengenre in film maar een speltype waarbij
Ik ben zo dol op dit spel! Het is erg interessant en ik wou dat er meer van dit soort spellen waren, ze zijn zo leuk! ❤️ Bedankt dat je dit hebt gemaakt!
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] 冒險 owqy
Ik vond het erg leuk! Het had een mix van gezondheid en horror die gewoon geweldig was. De graphics waren goed, het verhaal zat ook goed in elkaar op het einde. Het is een geweldig spel om midden in de nacht door te gaan zitten en je de stuipen op het lijf te jagen. Het enige dat ik zou aanraden om te repareren is (spoilers denk ik?) Tijdens de praat- en sms-sequenties ... combineer een deel van de tekst in plaats van deze uit te spreiden. Het was een beetje vervelend. Buiten dat 10/10.
Ik hou meestal niet van het schrijven van recensies, maar dit is een uitzondering! Dit heeft een geweldig verhaal, personages en vertelt je zelfs hoe mensen zich soms voelen Het heeft een geweldig plot en zal 1000/1000 aanbevelen als je op zoek bent naar een detective-mysterie visuele roman
Download Mysterious Forum and 7 Rumors en geniet ervan op je iPhone, iPad ... Here comes a Visual Novel, filled with horror, youth, school and chat stories!
Het heeft echt een geweldige verhaallijn, en het is ook heel spannend dat je zelf keuzes kunt maken zodat het niet saai wordt. Over het algemeen is het echt een geweldig spel~!
Het is een geweldig spel!! Ik vind het een beetje jammer dat ik de extra editie niet kan spelen omdat ik blut ben, maar ik snap het.
vast op het logoscherm ( ̄. ̄). Help alstublieft
Ik kwam bij het gedeelte waar Akane en Yukki aan het praten waren in het gedeelte en kreeg een telefoontje van een onbekend nummer. Er was een knipperende tekst met de tekst "Praten", maar er was geen geluid (met of zonder koptelefoon) en het gaf me geen hints over wat ik moest doen of een manier om van het scherm af te komen. Het bevroor gewoon een beetje.
Er is een onvertaalde vorkzin in het hoofdstuk over de geesthand (ik controleerde de slechte eindopties van alle hoofdstukken uit het menu nadat ik het laatste hoofdstuk had voltooid). Verder is het spel geweldig.
bedank ik graag ook allen die mij in dit avontuur gesteund hebben. ... Tabel 7. Overzicht van selectie uit top 100 streamers die voldoen aan het gewenst
Het was een zeer goede game en ervaring in het algemeen. Ze gebruiken geen jumpscares, wat ik op prijs stel, maar bouwen de spanning in het spel per forum op. De personages zijn allemaal memorabel en hebben basale boogtypes die ik waardeer, omdat ik van ze allemaal hou. De eenvoud van het spel maakt het een van mijn favoriete gratis mobiele visuele romans. Het heeft veel tropes, maar dat is waarschijnlijk wat het een goed spel maakt.
goed, interessant Ik hou uiteindelijk van een bepaald "ding" (ik zal het niet bederven voor degenen die het niet hebben gespeeld) het was slim, maar mijn enige probleem hiermee was hoe kort elk verhaal was, maar over het algemeen heb ik ervan genoten
Misspelled name on airline ticket delta, Emily the strange graphic novel, 15 inch black dildo, ... Kiss me again 1931, Any problems with iphone 7!
EEN BEETJE ENG?? Ik vond het leuk om 2 minuten te spelen, ik staarde naar de foto en ik stierf en nu heb ik trauma's en kijk ik constant om me heen voor dagen, misschien heb ik niet goed gelezen, maar je had moeten waarschuwen dat het een mega-dcary horrorverhaal was .....
Welke webview moet ik downloaden? 😕
▷ Download Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel ...
Ik vond het geweldig!
De app sluit willekeurig bij tikken
History and Politics in French Language Comics and Graphic ...
Over ons - Stoquart S.A.
DIT IS ECHT EEN GOED SPEL. Het maakte me bang omdat ik het midden in de nacht speelde. Ik wou dat er meer stemacteurs zouden zijn om eerlijk te zijn en meer geluidseffecten voor bepaalde evenementen. Ik hou van de manier waarop de telefoons ook een rol spelen in de horror. Als jullie dit allemaal uitgespeeld hebben, zal het een betere ervaring zijn. Een ander ding dat me stoort is de verdeling van de tekst in de dialoog en de chat. En hier en daar wat spelfouten.
FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War Акционе jnsp
Download Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel]. ✓ Android ✓ IOS ✓ Windows Phone en ✓ PC. Snelle download, Virus en Malware gratis en 100%