Post by boygampuminti on Feb 28, 2022 23:29:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator alle ▞▞▞
▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
Det er gøy! Det er åpenbart alltid rom for forbedringer i alt noen gjør, men dette er gøy😁vær kult å få en flerspillerfunksjon, for jeg vet ikke hva klaner er for annet enn å hente ressurser når du er på bestemte nivåer, men til og med en duell alternativet ville vært flott
Som en ultimat fan fra 90-tallet er dette faktisk ganske bra. Jeg tror og håper mer innhold kommer til dette spillet i fremtiden. Takk teamet for at du tok deg tid og omtanke i denne utviklingen. Jeg vil gjerne spørre om det er mulig å legge stemme til spillet
Støttepersonalet svarer veldig raskt når de forteller dem om eventuelle klager på spilling eller annet. Jeg liker spillingen og å ha skilpaddelaget mitt pluss splinter på linje. Jeg skulle bare ønske det var faktiske hendelser i stedet for hvor mye du bruker. Jeg er også bekymret for fortsatt spillbarhet fordi jeg nettopp fant ut at det er et nivåtak for 3-stjerners karakterer og vil bare få min første 4-start karakter etter uker med spilling, noe som betyr at jeg må vente uker igjen for å få en ny...
Det er nostalgisk, flott karakterdesign og historie. Imidlertid er betalingsmuren nesten umulig å klatre, selv ved å betale. Heldigvis for meg vokste jeg opp med den originale TMNT-tegneserien og er derfor eldre med god jobb og forbrukslønn. Jeg bestemte meg for å bruke litt penger, støtte utvikleren og fortsette å spille et spill jeg liker. Dessverre, etter å ha brukt rundt $60, fikk jeg knapt tak i å klatre på betalingsmuren. Inntil oppgraderingssystemet er fullstendig overhalt, vil dette bare være en kontanter.
Svært liten replay-verdi. Gjentatt spilling: ingenting annet enn «arena»-lignende områder hvor karakterene kjemper slag i slag i et par minutter. Du må hele tiden oppgradere karakterene for å fortsette å spille, men det tar tid å få ressursene, noe som betyr at du venter hele dagen med å spille i 5 minutter og deretter venter til i morgen igjen. Ikke bry deg med dette med mindre du er rik og ønsker å blåse massevis av penger for umiddelbar tilfredsstillelse som vil bli kjedelig umiddelbart. Imidlertid er kunsten og musikken godt utført.
TMNT: Mutant Madness Role Playing gxer
Det var moro i begynnelsen. Så senere i spillet ble det kjedelig. Jeg spilte spill som ligner på dette. Jeg vet at venting er en del av prosessen, men noen av prisene for varene er bare latterlige og ikke verdt kjøpet. Og hva skal du gjøre med bare 50 tokens om dagen? Selv etter å ha spart i en måned har du bokstavelig talt ikke nok til å kjøpe noe på det svarte markedet.
Litt søppel. Hadde det gøy med dette spillet en liten stund på grunn av nostalgifaktoren, men Dimension Clash-kampene (arenakamper for de som ikke er kjente) begynte å bli BS. De sa at de nettopp oppdaterte for å gjøre disse kampene mer konkurransedyktige, men jeg kjempet bare mot 15 personer på rad som var 15 000 eller flere poeng foran meg. Jeg ville styre unna dette til de får det fikset.
Bra spill, med et stort problem jeg ikke har sett nevnt ennå. Fellesskapet må bruke andre apper for å kommunisere! Dette er et mareritt, ingen vil laste ned 2 apper for å kunne spille et spill og snakke med hverandre, legg til noe som lar fellesskapet snakke med hverandre i appen slik at nyere spillere kan lære av eldre og fellesskapet vil kunne snakke om hva vi tror spillet mangler før du får den samme typen vurderinger som dukker opp gjentatte ganger uten annet enn et generisk svar
Totalt sett er det et bra spill, men det liker å ta en pause fra ingensteds Ganske ofte, noe som får meg til å tape kamper jeg ellers ville vunnet. Dette gjør igjen at jeg mister posisjoner i oppdragene og jeg taper på premier. Betalte 20 dollar for sesongkortet og var veldig skuffet, det gjør egentlig ikke noe for deg, men gir deg noen ekstra edelstener som er meningsløse med mindre du vil bruke hundrevis for å ha nok til å få en anstendig karakter fra dem.
TMNT: Mutant Madness Lomu spēles lfbd
Jeg likte spillet før alle de smarte oppdateringene - det minnet meg om tegneseriene og TV-serien. Nå er det bare for mye som skjer! Den enkle løsningen er noen ganger den beste løsningen Hvis du ønsker å gjøre litt forskning og utvikling, er noen ideer: a) kan du prøve å forbedre algoritmen for heltestasjonen: eller b) kan vi bytte noen av karakterene med andre? Dessuten FUNGERER IKKE utstyrskrinet siden siste oppdatering Takk!
Må starte på nytt, men mest min feil av innstillinger årsaker. Et av de frustrerende spillene med bugs, men det ser ikke ut til å holde seg unna.
Def en morsom opplevelse og foreløpig ikke en eneste annonse eller noe som prøver å sette meg i en betalingsmur eller ser ikke ut som en lønn for å vinne har ikke spilt så langt ennå, men de fleste har det fint og koser seg. Dette er også et av spillene du kan la være på auto og gjøre det du trenger å gjøre mens spillet gjør sitt
Jeg liker spillet, jeg ville forbedre poengsummen min, men jeg hadde noen feil med å åpne appen, så jeg avinstallerte og installerte deretter på nytt. Jeg mistet all fremgang og måtte starte på nytt selv om jeg var logget på med samme Google-konto. Så gjorde jeg krav på gratis 2-stjerners Michelangelo, og den dukket ikke opp i listen min. Noen måte å fikse dette på?
Jeg lastet ned denne i dag. Dette er et ganske bra spill så langt, men jeg må vente på at Ooze går opp i nivå for å gå videre til 5. akt. Dessuten elsker jeg det ♡♡ EDIT 23.9.2020: appen krasjer stadig etter å ha sett en annonse eller starter opp. :c EDIT: jobber nå
Som så mange andre anmeldelser... har dette spillet en vanskelig stopp eller vegg ved oppdrag 5. Merkelig spilldesign, men de tvinger deg bokstavelig talt til å slutte å spille. Veldig skuffet siden jeg elsker TMNT og håpet på et morsomt spill. La oss drive tidligere oppdrag for å komme videre? Hvorfor vil utviklerne at vi skal stenge spillet i stedet for å øke skjermtiden? Jeg skjønner ikke tankeprosessen her.
Morsomt og underholdende i begynnelsen... men når du først kommer til nivå 200 er det latterlig hvor mye søl du trenger bare for å gå opp 1 nivå... sprøtt, hvordan det gikk fra 13 til 60 bare for å gå opp. Og dette var uten tvil favorittspillet mitt... ikke lenger. Jeg tenker veldig mye på å avinstallere det snart her.
Ikke et dårlig spill, har en litt vanedannende stil av den vanlige syklusen power-up, kamp, vent, power-up, kamp, etc.. ofte funnet i karaktersamlende freemium mobilspill. Den oppdateres jevnlig med forbedringer av spilling og ytelse. Trenger fortsatt arbeid, noe det får, men hvis du liker TMNT bør du prøve det.
Jeg kan ærlig si at dette spillet suger, du treffer et punkt hvor du må vente lenge eller betale penger, selv etter å ha kjøpt kamppasset endres ingenting. Jeg kastet bort 20$ på dette spillet, og det eneste kule med det er å si "Hei, jeg husker dem" dette spillet er ikke verdt tiden eller kreftene du trenger.
De trenger bare å fikse etterslepet i dette spillet etter at alt spillet er bra
Spillet er så enkelt og krever ingen ferdigheter som jeg LIKER og lairs er en flott afk gård men annet enn det har pvp ingenting av verdi å tilby for øyeblikket. Og måten du får karakterer på er så rng som misliker og å måtte kjøpe separate pakker for å få en helt til et visst stjernenivå er dumt. Kampanjen har ingen reell oppdragsvariasjon, men gir gode belønninger. Klaner er en spøk og kamppasset belønner er så kjedelige. Og jeg kan ikke oppgradere utstyr.6/10 belønner inaktive spillere
Loot box-annonser krasjer hele tiden spillet, og jeg ender opp med å miste disse ressursene. Det har vært et vedvarende problem. Utviklere lager nye spillmoduser med tvilsomme spillalternativer, totalt hodeskrapere. Bortsett fra at spillet er veldig begrenset, handler det om å samle edelstener, sive ut og skrap for å oppgradere tonene dine, egentlig ikke så mye å si.
For mange feil! For mye matchet i PVP. Må betale for å få 5-stjerners karakterer. Annonser krasjer alltid.
TMNT: Mutant Madness Lomu spēles xkpt
Flott for fansen, fortsatt nytt på dette stadiet, så jeg har sett noen feil bli fikset, store endringer i strategien, samt nyttige forbedringer. Det er gratis og annonser er opp til brukeren. Oppdatering mars 2021: utviklerne legger til flere karakterer regelmessig og holder det ferskt. Leaderboard-utfordringene er nesten umulige å få topp 5 uten å betale penger, men totalt sett er det fortsatt bra for fansen og stjernene.
Cookie cutter AFK-spill, jeg ville ikke brukt penger på det hvis jeg kunne spole tilbake tiden. Det virker som om mange av mesterne/heltene er ekstremt sjeldne dråper fra kister og sånt, så du må bruke penger for å få dem. For eksempel har jeg mottatt 70 Michelangelo, 62 super Irma, 20 makuleringsmaskiner, 1 Kraang, 1 tempestra, 67 Rocksteady, Etc osv. Jeg har omtrent 20 tegn som ikke engang er låst opp ennå, og de jeg har varierer fra 1-50 ganger falt fra brystet. Kundeservicen er imidlertid kjempebra.
Nylig oppdatering skjuler nå forbruksmateriell i spillet (ooz og skrap per time verdi) bak gullmynter bruk knappen som tvinger deg til å velge oppgraderinger via gullmynter for å komme til menyen og deretter trykke på en pil ved siden av gullmyntknappen for å velge forbruksmateriell. Et feilklikk førte til at jeg brukte opp hele sesongens sparing av gullmynter. Dette er et slemt triks. Jeg er ferdig. Unngå Kongegate. Bare nok en slumherre.
Jeg elsker grafikken, historien og jeg har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, jeg vet at jeg ikke er uber langt som på TMNT Legends, men det beste er at du ikke blir bombardert av reklame :-)
Det er morsomt og enkelt å spille. Jeg gir den 3 stjerner fordi jeg har mistet flere belønninger på grunn av tilkoblingsproblemer på slutten av spillene. Hvis du samler en belønning og får et tilkoblingsproblem, vil du miste belønningen du klikket på.
Først av dette spillet er mer et AFK/Idle-spill enn noe annet. Du må være tålmodig og bygge opp ressurser for å komme deg forbi noen av de tøffere utfordringene. Det er ikke P2W bare trenger å forstå spillet mer. Grafikk og animasjoner ser bra ut, mens lyden er fryktelig forferdelig. Musikken er den samme hver gang, og mangelen på dialog gjør meg trist. Ingen cowagungas her . Totalt sett er det et spill som fordriver tiden, men som ikke vil imponere deg på noen måte. Det har litt nastalgi, men ikke nok imo.
Til syvende og sist et bra spill, men akkurat nå er jeg ikke oppgradert nok til å slå nivået jeg er på, jeg kan ikke spille om nivåer eller spille en annen spillmodus for å komme opp i nivå, eller i det minste fordrive tiden. Jeg må heller vente på at mine daglige belønninger legger seg opp eller betale for å spille. Og siden jeg har nye karakterer jeg vil opp i nivå og bruke, kommer det til å ta lengre tid. Kommer ikke til å spille dette særlig lenge. Føler seg skuffet.
Morsomt spill å drepe litt tid. Jeg liker å samle favorittkarakterene mine og øke nivået så raskt som mulig. Veldig enkelt å spille med akkurat nok strategi til å holde det interessant for meg.
Det var veldig bra fordi det var veldig utfordrende og folk likte det ikke fordi de var late og jeg liker Nickelodeon.
Helt forbanna. Elsket å spille spillet, hadde det veldig gøy. Så oppdaterte jeg, og spillet begynte å fryse, så jeg avinstallerte spillet, og da jeg installerte på nytt, la jeg merke til at jeg måtte starte fra bunnen av. Jeg hadde faktisk ikke noe imot p2p, men jeg gjør det hvis alt kan forsvinne bare sånn. God sjanse for at jeg ikke vil spille igjen etter å ha kastet bort over $100 samlet.
Dette spillet er en pengegrop. Likte det første dagen. Brukte $50 usd i pakker. 3 dager senere kan jeg ikke gjøre noe uten å kjøpe flere pakker. Fast i progresjon. Spar tid og penger, hopp over denne. Bruk $4 på Portal Power i stedet for å dumpe store beløp i denne søppelhaugen.
Ikke bry deg med gratis edelstener. Det er her du laster ned en annen app, fullfører oppgaven, og du vil motta gratis edelstener. Noen av disse oppgavene kan ta dager eller uker. Lang historie kort Jeg fullførte oppgavene og fikk ikke edelstenene mine. Jeg snakket med IT og de fikk meg til å hoppe gjennom alle disse bøylene. Jeg hoppet gjennom bøylene deres og fortsatt ingenting. Skuffende og irriterende. Jeg ville endret 1-stjernen hvis de ville gi meg edelstenene mine. Jeg har allerede kontaktet support. De bryr seg ikke og brente meg.....
TMNT: Mutant Madness Juegos de rol nbkd
Head Ball 2 - Игра в футбол Спортивные игры heio